Powered By Blogger

25 Aralık 2014 Perşembe

Kütüphaneden yeni kitaplar aldım...

        Kütüphaneden kitap değişimi yaptım.Yeni kitaplar aldım.Ama bu sefer aldığım üç kitabı da roman almadım.Bilmiyorum neden artık roman okumak sıkıyor beni.O yüzden sadece bir roman aldım.Verdiğim kitaplar(İntibah,Biz insanlar ve Çocukluğum)hakkındaki düşüncelerimi paylaşayım hemen.İntibah çok güzel bir kitap.Muhakkak okunmalı.Çocukluğum ise beni hüsrana uğrattı.Ben Tolstoy’dan yazarlığa nasıl başladığı hakkında bir şeyler bekliyordum.Tutmuş o salt çocukluğunu anlatmış.
        Biz insanlar kitabına gelince.Sıktı beni.Yine de,”Devam edeyim”dedim edemedim.Kitabı yarıda bıraktım.O kadar devam etmek istememin nedeni:Yazarının Peyami Safa olmasındandı.Bugüne kadar okuduğum Peyami Sefa kitaplarını hep sevmişimdir çünkü.
       Yeni aldığım kitaplara gelince…Osman Aysu’dan Cennete Açılan Kapı.Osman Aysu,Ahmet Ümit gibi bilinmez ama.Çok iyi bir polisiye yazarıdır.Hatta o kadar ki bana göre Ahmet Ümit’ten bile iyi bir polisiye yazarıdır.Diğer kitap Atilla İlhan’dan Yıldız,Hilal ve Kalpak.Daha önce Atilla İlhan’ın şiirlerini okumuşluğum var.Ama inceleme kitabını hiç okumamıştım.Bu benim için bir ilk olacak.Son kitapta Dünden Bugüne(Günlükler).Yazarını ilk defa duydum.Muzaffer Buyrukçu.Bu kitabı da arkasını okuyarak aldım.Yazarlarla başından geçen konuşmaları,olayları anlatıyormuş.Bu da enteresan bir deneyim olacak.Tanımadığım bir kişiden yazarlara bir bakış.

Blog linki:yasamdanyazilar.blogspot.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder