Powered By Blogger

24 Aralık 2014 Çarşamba

Hakkımda karar çıktı:Diyet...

        Dün gece yazdığım gibi sabahın 07:45’inde hastaneye gitmek için zar zor kalktım.Ama ne kalkma.Beş dakika yatakta uyanmaya çalıştım.E sabahın 04:00’ünde yatarsan kalkamazsın böyle.08:30 arabasıyla hastaneye gittim.Bir de ne göreyim.Hastane tıklım tıklım.Her zamanki gibi.Bu anı ölümsüzleştirmek istedim ve fotoğrafını çektim.Aşağıda gördüğünüz gibi.Bildim bileli böyle.Ne zaman hastaneye gitsem tıklım tıklım.Abi bu millet hastanelerden derdine deva bulamıyor herhalde.Daha nasıl açıklanır bu durum bilmiyorum.

         Dahiliye doktoruna gittim.Kolesterol ile ilgilenen tıp dalı dahiliye imiş.Bir hafta önce yapılmış tahlili gösterdim.”O kadar yüksek değil değerlerin.Döner falan mı yedin?”diye sordu.”Daha önceden de vardı hocam”dedim.”O zaman tahlili yenileyelim.Duruma göre olmazsa ilaç veririz”dedi.Ordan çıktım hemen indim kan alma yerine.Sıra hemen geldi.Şansıma stajyer kız düştü.”Şimdi delik deşik etmese bari kolumu”dedim.Ama neyse ki öyle olmadı.Rahat aldı kanımı.
         Öğleden sonra tahlili gösterdim.”Diyet yapacaksın”dedi.”Bu yaşta ne diyeti?”diye sordum kendi kendime.Bir diyet listesi tutuşturdu elime.Ama şükür o listede kibrit kutusu büyüklüğünde peynir yok.Neler yenmeli ya da yenmemeli onu anlatmış tablolar halinde.Yani anlayacağınız diyetli günlerim başladı.


Blog linki:yasamdanyazilar.blogspot.com


2 yorum:

  1. Geçmiş olsun. Sağlık çok önemli. Tıpkı zaman gibi. Gittikten sonra geri gelmesi ya çok zor ya da imkansız. Bu yüzden hala ona sahipken iyi korumak, değerini iyi bilmek lazım. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Altuğ Bey.Hastaliklarin kol gezdiği bu zamanda elimizden geldiğince kendimize dikkat ediyoruz.Yine de başarılı olamiyoruz herhalde.Tekrar Teşekkürler.Sevgiler

      Sil