Powered By Blogger

14 Aralık 2014 Pazar

Seyircisini aptal yerine koyan program...

             BJK-TS maçı bitmiş.Üzerinden saatler geçmiş.Ben maçı izlememişim.TRT SPOR’da Futbol Arenası programında da maçın özetini yayınlamışlar.Baktım TRT 1’de Stadyum başlayacak.”Şanslıymışım.Şimdi hemen maçı yayınlarlar”dedim.On dakika falan başlamasını beklemişimdir.Neyse program başladı.Ersin Düzen zaman kaybetmeden maça geçecek diye düşünüyorum.Normali de bu değil midir?Ama Ersin Düzen anormal olanı yaptı.Ve o kadar izleyiciyi aptal yerine koyarak.Gün içindeki diğer maçları yayınlamaya geçti.
             Kusura bakma da bu yapılacak iş mi?Bu nasıl bir televizyon anlayışıdır.Hem de devlet televizyonunda.Adı üstünde devlet televizyonu.Görevi para kazanmak olmayan.Sadece toplum yararına yayın yapmayı amaçlayan devlet televizyonu.İşte böyle olması gereken TRT, özel televizyonlar gibi ucuz bir numara yaptı.Ekran başındakileri sırf biraz daha tutabilmek için önce diğer maçları yayınlamaya geçti.

            Benim de moralim bozuldu.Zapladım başka kanala geçtim.İnanamadım ya.Devlet televizyonu bu ucuz numaraları nasıl yapar?Televizyon başında bekleyen o kadar insanı nasıl aptal yerine koyar.TRT,bu kadar ucuz numaraların yapılacağı bir yer değildir.Yahu ilk yayını sen yapacak olsan yine anlarım.Ama TRT SPOR’da yayınlanmış sen daha neyin peşindesin?


blog linki:yasamdanyazilar.blogspot.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder