Powered By Blogger

7 Aralık 2014 Pazar

Anayasa Mahkemesi'nden medet ummak...

         Ben sadece Anayasa Mahkemesi,belki bir ihtimal seçim barajını düşürür beklentisi içinde olduklarını düşünüyordum muhaliflerin.Meğer onlar işi daha da ileriye götürmüşler.Öngörüde bile bulunuyorlar.Onlara göre Anayasa Mahkemesi seçim barajını Anayasaya aykırı bulacak.Ve AKP’yi ikaz edecek.(Bundan o kadar emin konuşuyorlar ki.Seçim zamanları iktidar olmak için bu kadar emin konuştuklarını göremiyoruz ama.)AKP’de ne olursa olsun bu ikazı dikkate almayacak ve barajı düşürmeyecekmiş.
         Her ne kadar Anayasa Mahkemesi Başkanı Haşim Kılıç önceden konuşmuş olsa da.Ben yine de mahkemenin bu başvuruyu red edeceğini düşünüyorum.Eminim o zaman büyük bir şoka uğrayacaktır bu konuşanlar.”Ne umduk ne bulduk”diye sabahtan akşama dövünürler artık.367 kararı sonrası zevkten dört köşe olmuşlardı.Yine beklentileri aynı.
         Yahu bir parti.Nasıl Anayasa Mahkemesi’nin bu konu hakkında karar vermesini isteyebilir.Senin elindeki yetkiyi alıyor.En başta senin karşı çıkman lazım bu duruma.”Partiler,demokrasinin vazgeçilmez unsurlarıdır”der Anayasa’da.Bunları nasıl inkar edersin.Hadi CHP’yi biliyoruz.Ama MHP’den bu konuda net bir tavır beklerdim.Bahçeli açık açık,”Bu iş Anayasa Mahkemesi’nin değil.Meclisin işi”demeliydi.Muhalefet,Anayasa Mahkemesi’nden medet umduğu sürece iktidarı rüyasında bile göremez benden söylemesi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder