Powered By Blogger

18 Ekim 2014 Cumartesi

Masa tenisi...

          Uzun zamandan beri ilk defa masa tenisi oynadım…Hem de Semih’le…Semih’te benim gibi bir zamanlar çok oynarmış…Avmde gezerken gördük…Masalar yeni gelmiş herhalde…Daha önce görmemiştik çünkü.

masa tenisi
foto kaynak: unsplash.com

          Hemen geçtik masanın başına…İlk alışmak için oynadık bi 5 dakika…Sonra 3 maç yaptık…Semih,”turnuvada falan oynadım”diye atıp tutuyordu…Aldım havasını…2-1 yendim…Ama çok yorulduk…Terledik…Hamlamışız.

          Lisede çok oynardım…O zamanki kankilerim Murat ve Suat ile birlikte…Onların ikisi biliyormuş…Ben o zamana kadar hiç oynamamıştım…Onların sayesinde öğrendim…Hep yeniliyordum onlara…Ne de olsa acemiydim…O lise zamanlarını o oyunlarımızı o kadar çok özlüyorum ki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder