Powered By Blogger

19 Ekim 2014 Pazar

GS-FB derbisinin sosyal medyaya yansıması…

           Derbilerin ardından facebook,twitter ve diğer sanal ortamlarda yapılan paylaşımlara dikkati çekmek istiyorum…Bu paylaşımların çoğunda onur kırıcı,yaralayıcı,küçük düşürücü yazılar ve fotoğraflar var…Bunlara çok canım sıkılıyor.
           Elbette ki sevincimizi yaşayacağız…Ama bunu karşı tarafı kırmadan yapmak asıl olan…Ben bir GS taraftarıyım…Dün akşam galip geldiğimiz için sevinçliyim…Ama bu sevincimi asla küçük düşürücü paylaşımlarda bulunarak gölgelemedim…Paylaşılan akıl dolu esprileri ben de beğendim…Paylaştıklarım da oldu.

           Bunu sadece biz GS’lılara söylemiyorum tabi ki…FB’liler de galip geldikleri zaman onlar da aynı hassasiyetleri gözetmeliler…Öyle paylaşımlar görüyorum ki…FB’nin simgesi olan kanarya ile dalga geçmeler…Yok bizim simgemiz olan aslanı şekilden şekle sokmalar…Bunlar tek kelimeyle iğrenç…Birbirlerimizin önem verdikleri değerlerle dalga geçmek bu kadar kolay olmamalı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder