Powered By Blogger

17 Ekim 2014 Cuma

Buz Devri 4...

     Sabah bir uyandım...Saate baktım...Saat 11:00 olmuş...Bu saat olmuş Pınar hala yatıyor..."Hayırdır" dedim anneme...Yine migren atağı tutmuş...İşe gidememiş.

     Öğlenleyin TRT 1'de Böyle Bitmesin dizisine baktık...Yine harika bir bölümdü...Bu bölümde konuk oyuncu olarak Var Mısın Yok Musun'daki Hakan oynuyordu...Oyunculuğu da kotarmış gördüm...Bir ara Amerikan dizisi izliyorum sandım...Özellikle Komiser Nisa karakterine hayran oldum...O kadar yapmacıksız ve içten oynuyor ki...Hatta oynamıyor...Sanki gerçek hayatta da kişiliği buymuş gibi.

Buz Devri
foto kaynak: unsplash.com

     Turkcell reklamlarıyla fark yaratıyor...Spartaküs reklamı bir harikaydı...İnternette film izlerken yaşadığımız duraksamalar falan ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi.

     Sonra Hakan Altun'lu reklam filmi...Hakan Altun'un Telefon şarkısı slov bir şarkı...O şarkıyla reklam filminde aynı anda bir mizah ortaya konmuş...Çocuk elbise dolabını açıyor...Dolapta Hakan Altun... Müzisyenlerle beraber şarkı söylüyor...Ve bunu gibi bir kaç sahne daha.

     Ve akşam TRT 1'deydik yine...TV'de ilk kez yayınlanan Buz Devri 4 için...Ama hiç beklediğim gibi değildi...Nerede daha önceki o 3 muhteşem film...Nerede bu...Benim için büyük bir hayal kırıklığı oldu.

     Gün içinde kafayı, "Hayatta nasıl yaşamalı?" sorusuna taktım...Hayatı olduğu gibi karşılamaya karar verdim...Yaşadığım hayattan tat alamama gibi bir durumum vardı...Artık devamlı kendime, "Hayattan niye tat alamıyorum?" diye sormayacağım...Şimdiki hayatımla mutlu olmaya çalışacağım.

   NOT: Arkadaşlar yazılarım hakkında görüşlerini bekliyorum ve önemsiyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder