Powered By Blogger

12 Aralık 2017 Salı

Enes Batur Altın Kelebek alan ilk Youtuber....

     Enes Batur Altın Kelebek ödül töreninde en iyi Youtuber ödülünü aldı. Ödül törenin ortasına kadar baktım. Ama sonuna kadar izlemedim. Cem Davran program sırasında ilk defa en iyi Youtuber ödülünün verileceğini söyledi. Benim aklıma belirli birkaç kişi geldi zaten. Enes Batur, Barış Özcan, Ruhi Çenet ve Orkun Işıtmak. Ama bunların arasından en fazla abone sayısına sahip olan Enes Batur’du. “Muhtemelen o alır” dedim. Dediğim gibi de oldu. Bundan sonraki yıllarda sırasıyla bu dediklerim alacak. Bu en iyi Youtuber ödülünü kim düşündüyse iyi düşünmüş. Yalnız diğer adayları da görseydik iyi olurdu. Ödül töreninde çok saçma yapmışlar. Daha önce adayları gösterirlerdi. Sonra ödülünü alacak olan alırdı.

Enes Batur Altın Kelebek

     Enes Batur Altın Kelebek ödülünü alacak bir Youtuber mu? İnstagram’da, 1ncicaps ödül törenindeki fotoğrafını paylaşmış. Onun altındaki yorumlara baktım. Çoğunlukla onun bu ödülü hak etmediğini söylüyorlardı. Kimisi, “Çocukca videolar yapıyor” diyor kimisi, “Takipçileri hep çocuk lan” diyor. Ben de video kanalına üyeyim. Youtube kanallarını ilk takip etmeye başladığım zamanlar gözüme çarpan kanallardan biriydi. Devamlı aktif olan ve neredeyse her gün video paylaşan bir kanal onunkisi. Adam çalışıyor. Haa oyun videoları yapıyor. Şöyle yapıyor böyle yapıyor. Adam sonuçta işin içinde. Devamlı bir şeyler peşinde. Her yayınladığı videoyu izlemesem de arada bakarım. Eğlenceli videolar yapıyor. Bana göre tabi. Siz beğenir misiniz bilemem. Zevkler ve renkler tartışılmaz sonuçta.

Foto kaynak: https://www.pexels.com/photo/black-close-up-colors-communication-545334/
     

6 yorum:

  1. Ben bu durumu çok gülünç buluyorum :)) Ödülü veren Şeyma Subaşıydi ödül olan Enes batur, gerçekten gülünç bunlar sadece popüler olan insanlardı işlerini daha iyi yapan yüzlerce insan vardi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence hak ediyor be kardeşim :) Tabi senin görüşüne de saygı duyuyorum :) Yorumun için teşekkür ederim.

      Sil
  2. Benim yeğen de -9 yaşında- bayılıyor. İlginç bir şekilde şarkılarını ezberlemiş. Çocuklara kendini sevdirdiyse -kötü olsa bile- "ben izlemedim." o ödülü alır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de alır ve aldı 😀 Yorumun için teşekkür ederim.

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Heyy tabi ki izle Deep :) Yorumun için teşekkür ederim.

      Sil