Powered By Blogger

11 Ekim 2017 Çarşamba

Sevgili günlük #2...

sevgili günlük

     Sevgili günlük, görüşmeyeli nasılsın? Beni sorarsan yoğunum. Hem gündüzleri, hem akşamları. Gündüzleri yoğunum çünkü: İşyerinde bazen başımızı kaşıyacak bile vaktimiz olmuyor. Devamlı çağrı geliyor. Müşterilerin derdine derman olmaya çalışıyoruz. Akşam eve geliyorum. Bu sefer de blogda bugün ne yazsam diye kafa patlatıyorum. Kafa patlatıyorum dememe bakma sen. Bu işi zorla yapmıyorum. Severek yazıyorum. O yüzden buna en çok tatlı bir kafa patlatma diyebiliriz. Her gün yazmaya zorluyorum kendimi. Çünkü yazma alışkanlığı kazanmak için. Çünkü istikrarlı bir şekilde yazmak için. Çünkü beni her gün takip eden ve her gün benden yeni bir yazı görmeye alışanlar için. Sevgili günlük, bu aralar yazı yazma ile baya haşır neşirim anlayacağın.

2 yorum:

  1. Günlüğünü boynu bükük bırakmaman çok iyi Cem. Onun cansız gibi göründüğüne bakmamak lazım, ruh kazanıyor seninle zira. Devamı dileklerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boynu bükük bırakmamaya çalışıyorum 😀 Yorumun için teşekkür ederim.

      Sil