Powered By Blogger

23 Ekim 2017 Pazartesi

Her Şeye Rağmen Sevgi kitabı yorumum...

Her Şeye Rağmen Sevgi kitabı

     Her Şeye Rağmen Sevgi kitabı sanırım, Tolstoy’un pek bilinen bir kitabı olmasa gerek. Şahsen ben bilmiyordum. Arkadaşım Nagehan getirdi, sağolsun. Bu bir hikaye kitabı. 6 tane hikaye var kitapta. Son iki hikayesi, baya vurucuydu ama. Esirlerin Kaçış Serüveni bunlardan ilki. Adından da anlaşılacağı gibi, bir kaçmaya çalışma var. Okurken, “Ulan bu adam kurtulamayacak mı?” dedim. Peki kurtuldu mu? Cevabı kitapta. Ve ikinci hikaye: Çaresiz Hastanın Ölümü. Bir insanın öleceğini bilmesi, ama bunu bir türlü kabullenememesi. Hastalığı boyunca ölüm ve yaşam üzerine düşünceleri. Çok etkileyici bir hikayeydi. Kitap 176 sayfacık. Kısa sürede bitirilebilir. Ama ben öyle böyle derken, bir ayda zor bitirebildim.



5 yorum:

  1. tolstoy en sevdiklerimden ama bunu duymamıştım ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende bendensin depp o zaman 😉 Yorumun için teşekkür ederim.

      Sil
  2. Blogunuzu izledim. sizi de bloguma beklerim. İzlemeyi unutmayınız. İsmime tıklayarak bloguma ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  3. Kuytu köşelerde kalmış bu kitabı galiba.

    YanıtlaSil