Powered By Blogger

21 Temmuz 2017 Cuma

Cem Yılmaz sosyal medya

Cem Yılmaz sosyal medya

     Cem Yılmaz sosyal medya hesaplarını kapatmış. Şahsen hiç üzülmedim. Çünkü devamlı takip ettiğim hesaplar değildi hesapları. Zamanında Twitter’da takibe almıştım onu. Birkaç tivitine baktım. Hiç beklediğim gibi değildi. Türkiye’nin en iyi komedyeninden, komik tivitler bekliyor insan doğal olarak. Baktım, hiç komik değildi. O zaman tivitlerine espri amaçlı bakmamaya çalıştım. Ne anlatmak istiyordu. Anlamaya çalıştım. Bu sefer de pek sarmadı beni tivitleri. Ama beni sarmadı diye, adama eleştiri ya da hakaret boyutuna varan tivitler atmadım. “Beni Twitter paylaşımları sarmıyor” deyip, devamlı takipçisi olmadım. Ama takipten de çıkmadım. Ama herkes benim gibi değildi. Adamı attıkları tivitlerle canından bezdirdiler. Bence en iyisini yaptı. Bunca insana laf anlatmakla baş olur mu?

4 yorum:

  1. ASlına bakıldığında; her şeyin altında ödenen veya ödenmesi gereken bir bedel var. başta olmasa bile zamanı geldiğinde "hesap" deyip koyuyor öne hayat denilen şey. :)
    Bu kadar yazdın da ne ilgisi var hesap kapatmakla? Bence ayıp etmiş: O izleyiciler tırmanmasına neden oldu; demek ki daha fazla çıkabileceği basamak kalmamış; anlamış kendisi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ünlü olmanın bedeli bu galiba. Yorum için teşekkürler.

      Sil
  2. Ben takip ediyordum gerçekten haklisiniz çok hakaret içeren mesajlar vardi çok üzücü neden yapıyor insanlar bunu anlamıyorum...Beğenmiyorsan takip etmezsin ilginç gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi adam kapatmasın da ne yapsın? Yorum için teşekkürler.

      Sil