Güldür Güldür Show tat vermiyor...

, , 8 comments
     Güldür Güldür Show, son bölümleriyle bende hayal kırıklığı yaşattı. O eski tadı bulamıyorum. Bir programda 4-5 tane skeç varsa, en azından ikisi çok iyi olurdu. Diğerleri de ortalamanın birazcık altında olurlardı. Ama yine de gideri vardı. Yani izlenirlerdi. Şimdi son bölümlerde şöyle,  “On numara olmuş” diyebileceğimiz bir tane skeç bile yok be kardeşim. Artık düşüşe mi geçtiler nedir? Gerçi bir zamanlar yine böyle hissettiğim, skeçlerine hiç gülmediğim zamanlar olmuştu. Ama o girdaptan da çıkmayı bildiler. Senaristler, şimdi de konu sıkıntısı çekmeye başladılar. Bakalım bu sefer de, bu girdaptan çıkmayı becerebilecekler mi?

Güldür Güldür Show, skeç, güncel, komedi
                                            
                                                   KONU SIKINTISI VAR
     Güldür Güldür Show, Çok Güzel Hareketler Bunlar’dan farklılık gösteriyor. Burada oyuna masasında müdahale eden Ali Sunal var. Orada ise Yılmaz Erdoğan skeçten sonra fikirlerini dile getirirdi. Ayrıca orada skeçleri oynayanlar yazıyordu. Burada ise bir yazar grubu var. Ve bu yazar grubu, her hafta yeni yeni skeçler yazmak zorunda. Biz blogcular bile, şurada birkaç yazı yazacağız diye konu sıkıntısı çekiyoruz. Ya onlar ne yapsın? Sonuçta bir yere kadar gelip, sıkışıyorlar senaristler. Şimdi bir şeyler yazmak için kıvranıyorlar. Bu ne zamana kadar gidecek? Hani bir dizi de değil ki. Tutmuş karakterler üzerinden bir şeyler yazsınlar. Mesela bir Avrupa Yakası dizisi gibi. Burhan Altıntop’un üzerine bir şeyler yazarsın sıkıştığın zaman. Ya şimdi?
                                     POPÜLER SKEÇ BİLE KOMİK DEĞİLDİ
     Gerçi dün akşamki yayınlanan bölümünde bu dediğimi yapmaya çalışmışlar. Şu çok sevilen baba-oğul skecinde. “Bahadır çocuğumm” diyor ya Bilal. Ama diğer skeçlerin negatif enerjisi, bu skeçe de yansımış. Caanım o skeç bile, komiklikten uzaktı. Bundan sonra izlemeye devam eder miyim? Böyle oldu diye tamamen silecek değilim. Yeni bölümünde ilk skeçe birkaç dakika bakarım. Beğendim beğendim. Beğenmedim, başka kanallara geçerim. Gerçi cuma akşamları da doğru dürüst bir şey yok. Daha da bir şey bulamazsam, takarım kulaklıkları, açarım müziği, internette gezinirim. Beni güldürmeyen bir programla, neden zamanımı boşa harcayayım ki? Güldür Güldür Show, skeçlerinde eski komedi tadını yakalayabilecek mi bakalım.

Foto kaynak: https://www.pexels.com/photo/yellow-plush-toy-160739/
     

8 yorum:

  1. Tamamiyle katılıyorum. Oyuncular harcanıyor bence Cem. Nasıl duyururuz sesimizi bu "Ben yaptım oldu"culara?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Reytinglerdeki düşüş ile sesimizi duyarlar ancak. Böyle devam ederlerse kısa sürede reytinglerde düşer zaten. Yorum için teşekkürler.

      Sil
  2. Ne yazık ki mizah programı kalmadı televizyonlarda. BKM Mutfak adeta bu alanı tekeline aldı ve bayat esprilerle kendilerini tekrar ederek zengin oldular.
    İzlememek lazım diye düşünyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine muhalif bir yorum :) Yorum için teşekkürler :)

      Sil
  3. Çok Güzel Hareketler benim için biraz daha basit esprilerle genel kitleye hitap eden bir programdı. Güldür Güldür Show bu açıdan çıtayı biraz daha yükseltti. Daha kaliteli espriler ve daha farklı konuları yansıttılar bence. Arada duraklama yaşamaları sanırım skeç yazarları ile ilgili bir durum. Her hafta farklı birşey çıkartmak zor bir şey gerçekten.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de nasıl zordur. Devamlı yeni bir şeyler üretmek. Bakalım bu sefer de bu tıkanıklığı aşabilecekler mi? Yorum için teşekkürler.

      Sil
  4. Ben oturup TV'de izlemiyorum. Youtube'da ve diğer sosyal mecralarda çok beğenilenler karşıma çıkarsa o skeçlerini izliyorum ve bazılarını gerçekten beğenirken bazılarının da çok zorlama olduğunu düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son iki bölümündeki skeçlerin çoğu zorlamaydı. Böyle olunca da izlediğinden zevk almıyor insan. Yorum için teşekkürler.

      Sil

Yorum yapmak ister misin :)