Powered By Blogger

13 Ocak 2017 Cuma

Turkcell'den yine duygusal bir reklam...

Turkcell, ne harika bir reklam yapmış öyle. Reklamda, gözleri görmeyen bir kızımız var. Bu kızımız, annesinin yaklaşan doğum günü için, ona bir hediye hazırlıyor. Ona farkettirmeden fotoğrafını çekiyor telefonla. Sonra onun bilgisayardan çıktısını alıyor. Annesinin resmini yapacak. Arkasından yaklaşıp, annesinin gözlerini kapatıp, “Ben kimim?” diye soruyor. Annesi, oyun yaptığını sanıyor ve “Elif” diyor. Ama o Elif, oyun manasıyla, annesinin yüz hatlarını inceliyor. Sonra saçlarına dokunuyor bir aralık. “Anne, sen saçlarını mı kestirdin?” diyor. Yine bu manayla, annesinin saçlarının boyunu öğreniyor. Ve o kızcağız görmeden, annesinin portresini yapıyor. Annesi, hediyesini bir açıp, bakıyor ki, kendi resmi. Hem de kendisine baya da benziyor. Resmin altına da, “Anneme” yazmış.

Turkcell

                                                   TEKNOLOJİ SINIFLARI PROJESİ
     Turkcell, engelsiz eğitim projesi kapsamında,  80 okula, böyle Elif gibi gözleri görmeyen çocuklarımız için, teknoloji sınıfları kurmuş. Turkcell’e, böyle bir sosyal sorumluluk projesinin içinde yer aldığı için, ne kadar teşekkür etsek azdır. Dilerim bu tür sınıflar, daha da çoğalır. Her çocuğumuz, bu imkanlardan faydalanır. Bu reklamı her izlediğimde duygulanıyorum. Belki reklamı izlemeyenler vardır. Reklama buradan bakabilirsiniz.  Ben reklamda oynayan kıza bayıldım. O kadar hayat dolu ki. Ama reklamın son sahnesi biraz eksik olmuş gibi. Anne resme bakıyor. Ve doğal olarak öylece bakakalıyor. Ve Elif, “İyi ki doğdun annecim” diyor. Anne şöyle bir duraksıyor, “Sende iyi ki doğdun kızım” diyor.
                                                       DAHA SAMİMİ OLABİLİRDİ
     Bu diyalog olurken anne-kız ayrı koltuklarda oturuyorlar. Annenin hani, “Sende iyi ki doğdun” dediğini an var ya. İşte bence orda, anne kızın yanına gitse ve kızına sımsıkı sarılsa ve gözlerinden birkaç damla yaş dökülürken tam bu sırada, “Sende iyi ki doğdun kızım” dese, daha bir güzel olur gibime geldi. Ya tabi, bu haliyle de güzel de. Dediğim gibi olsa, daha da bir içten olurdu sanki. Turkcell bu tür sosyal sorumluluk içeren projelerde yer alıyor. Ve bu yer aldığı projeleri o kadar güzel reklamlaştırıyor ki. Daha bunun gibi birkaç reklamını daha hatırlıyorum Turkcell’in. Şu bir gerçek ki, Turkcell bu reklam konusunda iyi bir ekiple çalışıyor.

Foto kaynak: https://unsplash.com/photos/VZnmCtD5KdI
     

16 yorum:

  1. Off reklamı ilk defa seyrettim ve resmen kısa film gibi olmuş gerçekten çok beğendim. Bence sonunu abartsalar biraz fazla kaçardı bu iyi olmuş gibi. Teşekkür ederim Cem abi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu şekilde de güzel olmuş tabi reklam. Yorumun için ben teşekkür ederim kardeşim :)

      Sil
  2. Reklamı izlediğimde gözlerim doldu.

    Çok güzel düşünülmüş bir proje özel bir çocuğa sahip olduğum için reklam daha da çok ilğimi çekti.

    Artık her alanda engellilerin varlığı ve becerileri gündeme geldiği için çok mutluyum

    Rabbim yavrularımızın acısını göstermesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin. Harika bir reklam gerçekten. Yorumunuz için teşekkürler.

      Sil
  3. Kötü ediyo beni o reklam ,çok etkili

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanı yüreğinden yakalıyor değil mi? Yorumun için teşekkürler.

      Sil
  4. Bugün arkadaşım bahsetri bu reklamden, izlemedim. Şimdi izleyeceğim. İyice merak ettim... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzle, pişman olmayacaksın. Yorum için teşekkürler.

      Sil
  5. Bu tür şeyler izleyince okuyunca yaptigim, izlediğim bir çok şey gereksiz ve saçma gelmeye başlıyor hayatımın elimde olanların değerini bilmiyormuş umarım gibi, paylasiminiz için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kardeşim. En büyük nimet sağlık. Yorumun için teşekkürler.

      Sil
  6. Gercekten cok hos ve guzel bir reklam.tebrik etmek lazim.kiz gercekten gormuyor mu,ve ailesi gercek aile mi,yoksa reklam icin oynayan oyuncular mi,onu merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızın durumu gerçek galiba. Ama ailesi gerçek mi onun hakkında bilgim yok. Yorumun için teşekkürler.

      Sil
  7. Annenin kızına bir defa.bile sarılmaması enteresan.Çok soğuk bir ifadesi var annenin.Sanki kız ona yükmüş gibi

    YanıtlaSil
  8. Değerli arkadaşlar ben bu reklamı tez konusu olarak seçtim oldukça etkili bir reklam

    YanıtlaSil