Bulutlara Esir Olduk şarkısına esir oldum...

     Abi bu adam nasıl bir şarkı yazıyor ya? Oğuzhan Koç’tan bahsediyorum. Şu anda Süper fmde dinliyorum. Bulutlara Esir Olduk şarkısı. Tamam, bu adam komedi oyuncusu. Ama aynı zamanda bir şarkıcı. Sadece söylemiyor, yazıyor da. Hem de iyi yazıyor. Gülben Ergen’le beraber düet yaptıkları şarkı, sonra bu şarkısı. Bu çocukta maya var. Mizahi tipte şarkılar da yazıyor. Ama şunu söyleyeyim: Bu adam yaptığı slov şarkılarla damga vuracak. Yaptığı bu slov şarkılar, unutulmayacak slov şarkıların habercisi bence. Zaten dışardan bakıldığında, adamın hassas bir ruhu olduğu belli. Her akşam, Bulutlara Esir Olduk şarkısı çıkınca, birden hüzün basıyor içimi. Kavuşamayan sevdalılar geliyor aklıma.

oğuzhan koç, bulutlara esir olduk, hatıralar, evinde ölü bulundu haberleri, güncel

                                         SADECE BENİM HATIRALARIMDAYIZ
     Senle biz bittik. Artık ikimizde hatıralarda kaldık. İkimizin ilişkisini bilen kişilerin hatıralarında. Kaç yıl oldu? Onlar da unutmuştur zaten. Sadece ikimizin hatıralarında kaldık artık. Bir senin kalbinde, bir benim kalbimde. Belki sen de çoktan çıkardın attın beni hatıralarından. İkimiz artık sadece benim hatıramda yaşıyoruzdur. Hep hatıramda mısın? Değilsin. Ama zaman geliyor, an geliyor, bir koku, bir yer, ya da bir şarkı gönül telimi titretiyor. İşte o zaman donuk olan hatıralarım canlanıveriyor bir anda. Sanki hatıralarımı buzluğa koymuşum da, seni hatırlatan bir şey olunca, sanki hatıralar buzluktan dışarıya çıkarmış gibi oluyorum. Yavaş yavaş çözülüp canlanıyorlar. Ama neyse ki hayat hatıralara takılı kalıp öylece durmamı bekletecek kadar izin vermiyor. Hatıralar buzluğa, ben hayata devam ediyorum.
                                     EVİNDE ÖLÜ BULUNDU KLASİK HABERİ
     Yine Amerika’lı ünlü bir sanatçı hayatını kaybetti. Bu tür bir haber okuyorsanız, devamı muhakkak şöyle geliyordur: “Evinde ölü bulundu” ya da başka bir versiyonu, “Otel odasında ölü bulundu”. Bu durum hiç sizin dikkatinizi çekti mi? Hani batı için, “Aile ilişkileri zayıf, aile kurumu yok” denir ya. Bu ölüm haberleri, bu söylenenleri haklı çıkartıyor. Adam ya da kadın, dünyanın bilmem sayılı filmci ya da şarkıcılarından biri, koskoca malikanesinde kendi kendine yaşıyor. Ve acı son. “Evinde ölü bulundu” haberi. Yani ne kadar para, ne kadar şöhret, o kadar yalnızlık diyebiliriz herhalde. 

Cem KAZAN

1987 yılı Düzce doğumluyum. İlkokul, ortaokul,lise,üniversite hepsini Düzce'de okudum. Üniversiteyi Düzce'de okumamın nedeni yanlış lise seçimimdi.Daha Fazlası

    Blogger Comment
    Facebook Comment

16 yorum:

  1. Oğuzhan Koç iyi sözler yazıyor, ben de seviyorum... Ruha dokunuyor... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Evet Cem ne yazık ki ünlülerin çoğu kötü sonlarla göçüp gidiyorlar. Şarkıyı dinledim. Gerçekten çok iyi. İyi geceler kardeşim.

    YanıtlaSil
  3. Ben de tek yaşadığım için muhtemelen benim de sonum öyle olacak ama korkmuyorum.Öldükten sonra nasıl bulurlarsa bulsunlar beni :))

    YanıtlaSil
  4. Başlığı görmemle mırıldanmaya başlamam bir oldu :) Yolu açık olsun.

    "Evinde ölü bulundu" güzel tespit. Açıkçası hiç böyle düşünmemiştim. Şimdi sabaha kadar kafamı kurcalar, rüyama falan girer. Çözemediğim şeyleri rüyamda görüyorum. Ben de ayrı bir cinsim işte :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayrı cinsler hayatın renkleridir :)

      Sil
  5. İlk çıktığı zamandan beri rahat 100 kez dinlemişimdir bu şarkıyı. :) Öyle bir bağımlılık yaptı bende de. Oğuzhan Koç'un duruşunu ve karakterini çok beğeniyorum. Haliyle yaptığı işlere de yansıyor. ''Sadece benim hatıralarımdayız'' başlıklı kısım beni derinden sarstı. Bu şarkıyı dinlerken tıpkı o yazdığınız gibi duygular yaşıyorum. Bir de sevdiğini kaybetme ihtimali geliyor aklıma. Allah korusun. En azından hayatta diyorum. Başka yerlerde, başkalarıyla ama en azından hayatta... Değiyor mu peki bu sözlerime? Hayır değmiyor. Bunu da biliyorum. :) Ah alıp götürdünüz beni uzak diyarlara :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin yorum da beni uzaklara götürdü :)

      Sil
  6. Gül ki sevgilim dinlemekten kulaklarımız aşınırdı, Oğuzhan Koç adamdır :)

    YanıtlaSil
  7. Son zamanlarda sevdiğim şarkılardan biri. Çok güzel yazılmış gerçekten.
    Keşif etkinliğinden geldim, bloguma beklerim :)
    http://eliftobur.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. Takip için teşekkürler :) Ben de sizi takibe alıyorum.

    YanıtlaSil
  9. Uzun zamandır yeni şarkılar dinlemiyordum, merak ettim bakayım. Oğuzhan Koç'un su gibi rahatlatıcı bir sesi var 🌟

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhakkak dinle. Beğeneceğini düşünüyorum. Dediğine aynen katılıyorum. Su gibi rahatlatıcı bir sesi var. Yorum için teşekkürler 😃

      Sil

Yorum yapmak ister misin :)