Powered By Blogger

14 Eylül 2016 Çarşamba

Yoruldum artık...

yoruldum artık, umut etmek, yaşadıklarım
Umutsuzluğun kapısını çaldım

     Yoruldum artık. Her girişimimin geriye tepmesinden. Kendimi olmadığım biri gibi göstermekten. Kendimden ödünler vermekten. Alçaklara düşmekten. Artık takatim kalmadı. Artık akışına bırakma zamanı geldi. Olmayınca olmuyor. Kabullenmek lazım. Fazla zorlamak acıdan başka bir şey getirmiyor. Belki, “Bu sefer olacak. Bu sefer yapacağım” demekten yaptığım yanlışların farkına varamıyorum. Bu yüzden sürekli kaybediyorum. Belki de bu kişisel gelişimciler yalan söylüyorlar. “Devamlı deneyin, vazgeçmeyin” diyerek. Artık umutsuzum. Umut etmek ağır geliyor ruhuma artık. Umut etmelerimin sonu hep hüsran. Hayaller kurmaktan ve onların tuz buz olmasından yüreğim ezildi. Yeniden yeniden ruh dünyamda  bir şeyler inşa etmek zul geliyor artık bana. Hayatın akıntısına bıraktım kendimi. 

Foto kaynak: https://www.flickr.com/photos/mattlineker/14817747429/sizes/l

14 yorum:

  1. Ne yaşadınız da bu satırlar döküldü yüreğinizden bilemiyorum ama hayat zaten haddinden fazla adaletsiz değil mi? Umut etmeden yaşanır mı? Bazen aynen bunları hissettiğimi söyleyebilirim. Ancak her düşüş, daha güçlü kalkmamıza hırs olmalı, olmalı ki yaşamaya devam edebilmek için sebeplerimiz olsun. Umarım her şey dilediğinizce olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan bazen tamam pes diyor. Benden bu kadar. Ben tam da bu duygularla yazdım bu yazıyı. Paylaşıp rahatlamak istedim. Çok teşekkürler bu güzel yorumunuz için.

      Sil
  2. Rica ederim. En iyisini yapmışsınız. Yazmak iyidir içinizde tutmaktansa, yazıp paylaşın ki azalsın. Ben de tam olarak böyle bir dönemde başladım yazmaya. Mutlu oluyorum. İyi ki de yazmaya başlamışım. Akıl vermek haddim değil asla ama öneri bunlar. Tecrübeyle sabit :)

    YanıtlaSil
  3. Yerinizde olsam yorulmam yorardım :)))) ŞSabırla. aka bir yana hangi gerçekleşen şey kolaylıkla olmuş ki? Kişisel gelişimcilerden çok bilinenlere bakınca. Bir Çin atasözü var çok severim. "En olmaz denilenlere o ilk adımla ulaşılır". Atmışınız adımı. Demek ki adım sayısı henüz tamamlanmamış.

    YanıtlaSil
  4. Ama en önemlisi kendiniz gibi olmamak ... Çatışma orada galiba. Kendinizle. Kaçım ben. Böyle konuşmalara pek girmem aslında. Geç saatte ve resim yüklemesini bekliyorum. Ondan mı acaba? :)

    YanıtlaSil
  5. Cem, beraber çıktık bu yola, hani sen hayat doluydun derdim ben ve bana, bize, arge olarak bir çok konularda yol gösterici ve hazır bilgi sunucuydun.Hiç bir yere gdemezsin.Şiddetle itiraz ediyorum.Asla pes etmek yok arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  6. Zaman zaman hepimizin bu kadarı fazla dediğimiz, yine mi olmadı dediğimiz oluyor. Ama her seferinde bir aydınlık yol beliriyor önümüzde, düşe kalka ilerliyoruz yolumuzda. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten o aydınlık yol belirmese halimiz hepten kötü. Güzel yorumunuz için teşekkürler.

      Sil
  7. Hepimizin belli dönemlerde yaşadığı yoğun duygular bunlar.Hayat güzel mucizelerle de dolu.Güçlü durmaktan, kendin olmaktan ve gülümsemekten asla vazgeçme. Hayatın hepimize güzellikler, umutlar getirmesi dileğimle arkadaşım. Saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel dilegin ve yorum için teşekkürler. Saygilarimla.

      Sil