Powered By Blogger

21 Şubat 2016 Pazar

Ben yazar mıyım?

    Yazarlık benim hayalimdeki meslek. Gün gelip sadece yazarlık yaparak para kazanmak istiyorum. Peki asıl meselemize gelirsek. Ben yazar mıyım? TDK Sözlüğü'ne göre yazar: Bilim, edebiyat, sanat alanlarında kitap yazan veya kitap hazırlayan, bir eseri ortaya koyan ve eserin sahibi olan kimse, kalem erbabı, müellif. Bu tanıma göre ben yazar değilim. Çünkü bugüne kadar hiç kitap yazmadım. Ama bir kitabım olsun çok isterdim. Türk Dil Kurumu'nun başka bir yazar tanımı daha var. Peki ona göre yazar mıyım? Gelin ona da bakalım.

         TDK'YA GÖRE YAZAR MIYIM?
    Diğer tanıma göre yazar: Özellikle gazete ve dergilerde herhangi bir konuda yazı yazan kimse, kalem erbabı, muharrir. Maalesef bu tanıma göre de yazar değilim. Ve bloglar olmasaydı muhtemelen yine yazar olamayacaktım. Evet, ben bir blog yazarıyım. Bir elin parmaklarını geçmeyen hikayelerim var. Ama bunlar yeterli değil biliyorum. Hikaye ya da roman yazmak belli bir birikim gerektiriyor. Ben daha o aşamada değilim.
               BEN BİR YAZARIM
     Başlıktaki soruya şimdi gönül rahatliğiyla cevap verebilirim. Evet, ben bir yazarım. Şu anda bu yazıyı okuduğunuz bloğun yazarıyım. İstediğim ve hayal ettiğim işi yapıyorum. Bu gerçekten paha biçilemez bir durum. Yazı yazarken hiç çalışıyorum gibi gelmiyor bana. Aksine heyecanla yazıyorum. Yeni bir yazı üretmenin heyecanı. Sizlerin bu yeni yazıyı nasıl yorumlayacağınız heyecanı. Evet, sizle beraber yazar olup olmadığımı sorguladık, analiz ettik. Buna göre ben bir yazarım.

Foto kaynak : pixabay.com

Blog linki : yasamdanyazilar.blogspot.com
       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder