Powered By Blogger

5 Ekim 2015 Pazartesi

Haktan Akdogan'dan muthis iddia...

    Haktan Akdogan, gecen cuma aksami Haberturk'te, Cansu Canan Ozgen'in konuguydu. Programdan,  onceden haberim vardi. Saat 23:00'de baslayacakti. Ama unutmusum. Kanallari zaplarken rastgeldim. Oyle bir zamanda acmisim ki. Gundemi sarsan iddiayi aciklarken. Akdogan'in iddiasina gore, bundan bi kac yil once Ege'de bir koye ufo indi. Ve o ufodan inen uzaylilari koyluler gordu. Bunun uzerine hemen jandarmaya haber verdiler. Fakat gelen kisiler jandarma degildi.
                 OZEL Bi BiRiM
     Hemen aklimiza gelen soruyu Cansu Hanim sordu, "Peki kimmis onlar?". Ozel bi birimden bahsetti Akdogan. Ozel kiyafetler giymisler. Uzaylilari alip goturmusler. Sanki hirsizi, katili alip goturur gibi. Hatta gotururlerken koylu, uzaylinin simsiyah gozleriyle kendisine baktigini soyluyor. Ve hala daha o koylu, o bakisi unutamamis. Bu anlatilanlar sanki bi Amerikan f ilmi degil mi? Bizimkiler boyle uzaylilar falan icin bi ekip falan hazirlayacaklar ha. Guldurmeyin beni demek geliyor icimden. Bizimkiler boyle seyler icin harcanacak paralari musriflik sayarlar. Ama oyle degil mi birader simdi.
                    SONUNDA
            BiZiM TOPRAGA DA
               AYAK BASTiLAR
     Uzaylilar bizim topragamiza basmadan olmazdi. Sonunda o da oldu. Bu anlatilanlar bunun kaniti. Acaba uzaylilar biz Turkler hakkinda ne dusunuyorlar. Hep soyleniyor ya. Arastirma falan yapiyorlarmis. Bizi arastirdilar da ne buldular acaba? Ama bizi sevmislerdir. Biz ne de olsa misaf irperver bi milletiz. Misaf irler uzayli olsa bile bunun degisecegini sanmiyorum. Onlarla hemen kankaya baglariz. Hemen kufur ogretiriz. Tipki turistlere yaptigimiz gibi.
             HiC UFO GORMEDiM
   Ben bugune kadar hic ufo falan gormedim. En fazla arkasindan beyaz bir iz birakan ucak gormusumdur. Onu da gormeyen yoktur zaten. Acaba ufo gorsem ne yaparim? Korkar eve kacarim herhalde. Belgesellerde goruyoz abi. Adam kaciriyor bunlar. Sonra orana burana igne falan. Delik desik ediyorlar her taraf ini. Neymis. Analiz yapacaklarmis. Bi kere ben igneden korkarim aga. O yuzden durup da hic kameraya falan alamam. Benden kimse bunu beklemesin. Toplumdan ozur dilerim gerekirse. Bu kamuya yonelik hayirseverligi yapamadigim icin. Ne yaparsin yusuf yusuf durumu. Uzaylilarin bizim guzel topragimiza ayak bastiklari icin sevincliyim. Bu milletin havasindan, suyundan nasiplensin adamlar. Simdilik bu kadar uzayli muhabbeti yeter diye dusunuyorum. Bi dahaki yaziya kadar sağlıcakla kalin.

Blog linki : yasamdanyazilar.blogspot.com
    


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder