Powered By Blogger

7 Ekim 2015 Çarşamba

Cuneyt Ozdemir tweet atmaya devam...

   Cuneyt Ozdemir, Kanal D'de, ana haber sunuyordu. Ne ara muhalif oldu, anlamadim. Oyle, pek muhalif olacak bi havasi da yoktu hani. Ogrencilere, kar tatili haberini verirken, "Bombayi patlatiyorum" diyen biriydi. Sen oralardan, muhalif ol. Olacak sey degil. Ilk, Kanal D haberi birakmasindan belliydi, bi seyler oldugu. Ben haberlerine de bakiyordum. Oyle olesiye, muhalif bi haber bulteni de yoktu acikcasi. Ayrica, reytingleri de dusuktu. Belli ki, ana haberden ayrilma nedeni, yaptigi haberler degil. Paylastigi tweetler.
          O TWEETLERE TiB ENGELi
     iste, bu tweetler nedeniyle, Cuneyt Ozdemir, yine gundemde. Telekomunikasyon iletisim Baskanligi (TiB), Cuneyt Ozdemir'in tweetlerini sakincali bulmus. Sakincali olan tweetleri gormedim. O yuzden, ne kadar sakincali bilmiyorum. Mahkemeye basvurmus, Telekomunikasyon iletisim Baskanligi. Hesaba, erisim engeli istemis. Mahkeme, bu istegi reddetmis. O tweetleri, sakincali bulmamis. Paylasilan tweetleri, ifade ozgurlugu kapsaminda degerlendirmis.
       BU ADAM NE PAYLASiYOR Ki?
    Cuneyt Ozdemir, ne paylasiyor ki, boyle mahkeme konusu olmus. ister istemez, merak ediyor insan. ilk f irsatta inceleyecegim. Bu kadar olay yaratan tweetler neymis.

Blog linki : yasamdanyazilar.blogspot.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder