Powered By Blogger

19 Eylül 2015 Cumartesi

Otobuste uyumak muhtesemligi...

   Sabahlari ise giderken otobuste uyumayi sevmem. Cunku ise gidiyorumdur. Calisacagimdir. Oyle uykunun tadi cikmaz. Uykunun tadi,  eger otobus eve gidiyorsa cikar. Nasil olsa eve gidiyorsun. Evde yatacaksindir. Ohh mis. O zaman rahat rahat uyuyabilirim otobuste. Goz kapaklarima engel olmam. Kapanmalarina izin veririm. Dusunuyorum da. Ben keyif adamiyim herhalde. Boyle seylerin tadini cikarmayi biliyorum.
            HiRKAM YASTiGiMDiR
                         BENiM
   En sinir oldugum seylerden biri: Otobus camina kafayi dayayinca,  kafanin cama carpip durmasi. insan boyle uyuyabilir mi? Ama benim cozumum var: Hirkam. Canim hirkam benim. Kendisini hirka olmanin disinda, yastigim olarak da kullaniyorum. Yumusacik. Yastik niyetine cama yasliyorum onu. Kafami da koyuyorum. Ohh bee. Hayat bana guzel. Otobuste uyumak simdi guzel. Simdi tatli.
           OTOBUSTE UYUMAK
                       LEZZETi
   Otobusun sesi. Yolcularin konusmalari. Ninni gibi geliyor bana. iste tam sevdigim ortam. iste tam o noktada uyku beni cagiriyor :) Bende birakiyorum kendimi uykunun kollarina. Arada uyaniyorum. Duragi kacirmayayim diye, "Ooo daha varmis. Uyu uyu" deyip tekrar daliyorum uykuya. Duragi kontrol etmek icin uyandigimda, "Ulan ne tatli uyuyorum bee" diyorum icimden. O kadar lezzetli bi sey iste otobuste uyumak.
          OTOBUSTEKi UYKUYU
          EVDE BULAMiYORUM
   Gelgelelim. O leziz uykuyu evde bulamiyorum. Tabi yatagin guzelligi ayri. Yastik, yorgan ve yatak uclemesine kim hayir diyebilir ki. Ama uykuya gecmekte zorlaniyorum. Bi de sabahlari uyandigimda, tatli bi uyku uyudugumu hissedemiyorum. Bu uyku problemini bi turlu cozemedim zaten. Kaliteli uyuyamiyorum abi. Yataktan dayak yemis gibi kalkiyorum. Ama otobuste uyumak oyle mi. Hayatimdaki guzel seylerden biri: Otobuste uyumak.

Blog linki : yasamdanyazilar.blogspot.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder