Powered By Blogger

5 Mart 2015 Perşembe

Hayaliniz ne???

     Bu soruyu sordum diye sakın beni kişisel gelisimci falan sanmayin. Ben de sizin gibi biriyim iste. Sadece, benim hayatımda devamli sorduğum bu soruyu siz de soruyor musunuz merak ettim. Kişisel gelisimci olmak ister miydim? Elbette isterdim. Başarı hikayelerimi paylaşmak büyük bir mutluluk olurdu benim icin.
      Size aniden, "Hayalin ne?" diye sorsam cevap verebilir misin pat diye. Yoksa düşünmeye mi baslarsiniz, "Benim hayalim neydi ya?" diye. Ünlü düşünürler, bilim adamlari ve basariya ulasmis pek çok insan hep hayallerden bahseder. Bu nedenle hayalinizin olmasi çok önemli. Yoksa, "Mesai dolsa da eve gitsem bir an önce" dersiniz.
      Düşünsenize bir, her gün azap cekiyorsunuz. Istemediginiz bir işte calisarak. Böyle ömür mü geçer. O yüzden hayallerimiz olmali. Her gune heyecanla uyanmaliyiz. Bir adım daha hayalimize yaklasacak olmanin mutluluğunu hissetmeliyiz icimizde.
      "Bu kadar anlattin da senin hayalin ne?" derseniz. Blog acmamdan da anlasilacagi uzere hayatimi yazarak kazanmak. Böylece hayatimi mutlu mesut ve huzurla gecirmek. Belki fazla kazanamam ama sevdiğim isi yaparim. Heyecanla yazima baslarim. Saatlerin nasıl geçtiğini anlamam. Kendimle barışık olurum. Maske takmak zorunda kalmam kimseye. Icim kan ağlarken gülmek zorunda kalmam. Iste böyle sevgili okur. Peki sizde durumlar nedir? Aramizda hayaline ulasmis olan var mi? Ya da hayaline emin adimlarla yuruyenler. Sizler de paylasin da ilham alalim sizlerden. Hadi bakalım. Bir sonraki yaziya kadar sağlıcakla kalin.

Foto kaynak : http://www.sitebuilderreport.com/stock-up

Blog linki : yasamdanyazilar.blogspot.com
     
        


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder