Powered By Blogger

1 Şubat 2015 Pazar

En sevdiğim,harika 4 kitap...

Ben çok kitap okumak isteyen bir insanım.Ama her şeyden olduğu gibi,fazla okumaktan da sıkılıyorum.Belli dönemlerde kitap okumaya ara veriyorum.Mesela bir hafta ya da iki hafta.Beklerim ki kitap okumayı özleyeyim.Özlerim de.Ondan sonra büyük bir arzu ile saldırırım kitap okumaya.Durmadan günlerce,gecelerce okuyacakmış gibi hissederim kendimi.Tabi böyle bir şey olmaz.An gelir yine sıkılırım.
       Sıkılmadığım anlarda okuduğum kitaplardan en beğendiklerimi,favorilerimi sizlerle paylaşmak istedim.

1 Numara:Elif Şafak-Aşk
      Geçmiş zaman ile bugünü o kadar çok iyi harmanlamış ki.Ancak bu kadar olur.Tekrar tekrar okumak istediğim kitaplardan biri.
2 Numara:Ayşe Kulin-Nefes Nefese
      Ayşe Kulin’in en sevdiğim kitabı.Adı gibi nefes nefese okuduğum bir kitaptı.
3)Halide Edip Adıvar-Sinekli Bakkal
      Sinekli Bakkal bir klasik.Ben bu klasiği çok sevdim.Olmayacak iki insanın aşkını anlatan harika bir kitap.
4)John Verdon-Aklından Bir Sayı Tut
      Harika bir polisiye romandı.Bu kitabı askerde okumuştum.Çoğu kez,”Bu kitabı evde rahat rahat,keyfini çıkara çıkara okumak vardı”demişimdir kendi kendime.Sanki kitabı okumuyordum da izliyordum.Bazı kitaplarda bu duyguyu hissederim.Beynimin içindeki sinemada oynadı adeta bu kitap.

Okuyucuya Not:Peki sizlerin en sevdiğiniz kitaplar hangileri?


Blog linki:yasamdanyazilar.blogspot.com.tr

2 yorum:

  1. 1 ve 2. sıradaki kitapları çok beğendim bende. Diğer ikisini de okudum ama eh işte. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdiğim kitapları baskalarinin da sevdiğini görmek güzel. Vakit ayirip yorum yaptığınız için teşekkürler Sahriye.

      Sil