Barmen Cem Yılmaz kahkahalara boğdu...

            Cem Yılmaz’ın son reklam filmi acayip komik.İzlemeye doyamıyorum.Zap yaparken reklamın sonuna denk gelsem bile o kanalı bırakıp izliyorum.O kadar yani.Bu reklam filmi çok hoşuma gitti.Bundan önceki bir iki tanesinden hiç hoşlanmamıştım.Ama bu başka.Harika.Reklam başından sonuna espriden yıkılıyor.”Bu adamı tanıyor musun?”diye uzatılan fotoğrafa bakıp,”Kim ki bu artist mi?Yerli mi yabancı mı?”diye sorması esprinin dibi resmen.
                                                                                                                                                
             Sonra dedektif doları uzatıyor.Hani filmlerde olur ya.Para verilince barmen konuşur.Adamın kim olduğunu söyler.Ama bizim barmen Cem Yılmaz adamın kim olduğunu söyleyeceği yerde doların üstünde resmi olan adamın ismini söylüyor.”Bunu bilmeyecek ne var.Benjamin Franklin”diyor.Yok böyle bir mizah.Bir de,”Küfürsüz komedi olmaz”diyorlar.Al sana küfürsüz,mis gibi komedi.Cem Yılmaz’da filmlerini yaparken yaptığı bu reklamları örnek alsa çok iyi olur aslında.Siz ne dersiniz?
            Olayı bir türlü anlamayan barmene dedektif bu işlerdeki adabı muaşeret-i anlatmaya başlar.”Hani dedektif gelir”der.Bizim barmen yine lafa girer.”Gelsin bizim bir çekincemiz yok”der.Ancak bir Türk böyle cevap verebilirdi zaten :)İşte bu ya.Olması gereken mizah bu.Bir de kurnaz barmen fotoğraftaki adamın kim olduğunu öğrenmek için dedektifin kendine verdiği doları tekrar dedektife uzatıp,”Bu kim?” diye sormaz mı?Harika bir replik daha.Kabul edelim.Çok iyi yazılmış bir senaryo. 

Foto kaynak:www.videooloji.net
            
Blog linki:yasamdanyazilar.blogspot.com.tr
                                 

            

Cem KAZAN

1987 yılı Düzce doğumluyum. İlkokul, ortaokul,lise,üniversite hepsini Düzce'de okudum. Üniversiteyi Düzce'de okumamın nedeni yanlış lise seçimimdi.Daha Fazlası

    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 yorum:

  1. Hocam şu nokta, virgülden sonra bir karakter boşluk bıraksan daha güzel olacak. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyvallah Ufuk mesaj alınmıştır :)

      Sil

Yorum yapmak ister misin :)