Powered By Blogger

9 Şubat 2015 Pazartesi

Akşamların en güzel 2 yanı...

        Akşamla ilgili daha önce de yazdım.Yine yazıyorum.Çünkü akşamları seviyorum.Onun için, daha çokça akşamlar üzerine yazacağım sanırım.Bakmakla görmek farklıdır derler ya.Ben de akşamlara her baktığımda farklı şeyler görüyorum.Gördüklerim akşama özgü şeyler.Akşamın güzellikleri.Akşamı,akşam yapan özellikler.İnsana yaşama sevinci aşılayan şeyler.Aslında her anımız bize yaşama sevinci katacak şeylerle dolu.Ama bunlara sadece bakıyoruz,görmüyoruz.
        Hadi gelin akşamların görmemiz gereken 2 güzel yanını yazalım.

        1)Sokak lambalarının yanması:Teker teker sokak lambaları yanmaya başlar ya.O an, ailenin bir araya geleceği güzel bir gecenin habercisidir.Işıl ışıl yanan sokak lambaları altında eve dönmek ne de güzeldir değil mi?”Evet”dediğinizi duyar gibiyim.
        2)Evlerin ışıklarının birer birer yanmaya başlaması:Akşamları evlerin bayram yerine dönme zamanıdır.Çünkü birazdan tüm aile bireyleri bir sofranın etrafında bir araya gelecektir.Ve bir şenlik başlayacaktır.Aile şenliği.O sofrada neler paylaşılmayacaktır ki.Sevgi paylaşılacaktır.Huzur paylaşılacaktır.Neden yaşama dört elle sarılmamız gerektiğinin cevabı sofradaki yüzlerdir.O sofra,sıradan bir akşam yemeğinin dışında büyük şeyler ifade eder.Şimdi ben,evlerin ışıklarının yanmaya başlamasını sevmeyeyim de ne yapayım, sorarım size.
        Size göre başka güzel yanları nelerdir akşamın?


Blog linki:yasamdanyazilar.blogspot.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder