Powered By Blogger

15 Ocak 2015 Perşembe

Yazarların bencillikleri...

     Güne takip ettiğim köşe yazarlarını okuyarak başladım.Köşe yazılarını her zaman belli bir sıraya göre okurum.İlk Haşmet Babaoğlu’nu en son da Hıncal Uluç’u.Zaten topu topu takip ettiğim köşe yazarı sayısı 5’dir.Ayşe Özyılmazel ünlü annelerin kızları hakkında konuşmalarını yazı konusu etmiş.”Anneler karışmamalı kızlarının hayatlarına”demiş.Bence de.İki sevgilinin arasında annenin ne işi var.Önemli olan ne olursa olsun çocuklarının yanında olmaktır gerisi hikaye.

     Okumaya başlamışken,”Devam edeyim”dedim.Günlükler kitabını okumaya devam ettim.Muzaffer Buyrukçu’nun kitabi.Kitapta nasıl yazarların,şairlerin birbirini çekemediğini okudum.Yükseklere koyduğumuz insanların ne kadar da bencil olduklarına şahit oldum.Mesela Rıfat Ilgaz,Can Yücel.Kitap beş yüz küsür sayfa.Ben daha üç yüzlerdeyim.Sonra da takip ettiğim bloglara baktım.Yeni yazı var mı diye,yoktu.
     Bu akşam Diriliş Ertuğrul gecesiydi.Ona baktım.Bu bölümde tempo resmen yerlerdeydi.Gitgide artması gereken bir tempo olması gerekirken tersine gitgide düşüyor.Bir de seyircinin gözüne sokar gibi kafa kesme sahneleri aldı başını gidiyor.Böyle olmamalı.Sanırım RTÜK uyarmış.Ama hiç uyarı almamış gibi yine bu akşam kanlı sahneler vardı.
    Ve gecenin sonunu da her zaman olduğu gibi Burada Laf Çok programı ile yaptım.Bu akşam Yeşil Deniz dizisinin oyuncuları konuktu.Bu akşamki programı pek beğenmedim.Bazı zamanlar harika programlar oluyor.Ama her gece de süper bir program olamaz ki değil mi?İşte bir gün böyle geçti.


Blog linki:yasamdanyazilar.blogspot.com

2 yorum:

  1. malesef pek çok dizi aynı durumda ben pek rağbet etmiyorum türk yapımı dizilere zamanla türk dizi kalitesi yükselirse hepimiz çok memnun oluruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamanla daha iyi yerlere geleceğini düşünüyorum dizi sektörünün. O zaman gönül rahatligiyla izleyebilecegiz dizilerimizi.

      Sil