Powered By Blogger

2 Ocak 2015 Cuma

Yazar olmak isterdim...

     Siz,neye yeteneğiniz olduğunu bulabildiniz mi?Ben bulamadım.Bu gidişle de bulamayacağım herhalde.Yaş 27 oldu.Bu saatten sonra yeteneği bulmayı beklemek saflık mı olur bilmiyorum ki.Ama sanatçı olmak isterdim bak onu biliyorum.En başta yazar olmak isterdim.Zaten bir nebze de olsa bu isteğimi gerçekleştirmek için blog açtım ya.Ne bileyim bir Elif Şafak ya da Orhan Kemal gibi bir yazar olmak isterdim.

     Bunun dışında şair olmak isterdim.Tıpkı Orhan Veli gibi.Ya da Ümit Yaşar Oğuzcan gibi.Bu iki şairi çok severim.Şiirde benim favorilerimdendir ikisi de.Hele Orhan Veli.Şiirde yeni bir kapı açmış arkadaşlarıyla beraber.İşte ben de böyle olmak isterdim.Hangi sanat dalında olursam olayım bir çığır açmak isterdim o sanat dalında.
     Gördünüz gibi sadece istekle olmuyor,yetenek lazım.Yetenekli adam zaten kendini küçükten belli ediyor.Hikaye yazmaya başlıyor.Karikatür çiziyor.İşte ben de böyle bir yetenek yok.Sadece istek var.Ya da heves de diyebiliriz.Bloğum sayesinde bir nebze de olsa yazarlık isteğimi gerçekleştirmiş oluyorum işte.Bu da bir şeydir diye düşünüyorum.Az da olsa yazılarımı okuyan var.Bunu bilmek bile benim için büyük bir sevinç.


Foto kaynak:www.ademozbay.com

Blog linki:yasamdanyazilar.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder