Powered By Blogger

13 Ocak 2015 Salı

Şiir ezberleme...

     Blog yazarı olarak devamlı yeni içerik girmek zorundayım.Bu da yeni konular demek.İş sadece konu bulmakla da bitmiyor.Bir de onu en iyi şekilde anlatabilmek var.Burda da kelime dağarcığınız devreye giriyor.Kelime dağarcığınız ne kadar genişse o kadar iyi anlatabiliyorsunuz elinizdeki konuyu.Hem yazarken zorluk çekmiyorsunuz.Hem de sizi okuyan takipçileriniz daha lezzetli yazılar okuyor.
     Kelime dağarcığını geliştirebilmek için yapılabilecek en önemli ve size en katkı sağlayabilecek egzersiz kitap okumaktır.Ne kadar çok kitap okursanız o kadar kelime dağarcığınız gelişiyor ve genişliyor.Çok olmasa da ben de kitap okuyorum elimden geldiğince.Kendimi geliştirmek için.Çünkü gelişme,”Hiçbir zaman bitmez”derler bilirsiniz.Gerçekten de öyle.Her yeni kitap farklı bir yazı stili ve yeni kelimelerdir.
     Okumanın dışında şiir ezberlemenin de kelime dağarcığını geliştiriyor.Ben de bunun üzerine şiir ezberlemeye başlama kararı aldım.İlk hangi şiiri ezberlesem derken bana izlediğim bir reklam yardımcı oldu.Korkmaz markasının reklamıydı.Ve hala da kanallarda dönüyor.Reklamda bir kadının masa kurması anlatılıyordu.Edip Cansever’in Masa da masaymış ha şiirinden ilham alınarak bir reklam metni hazırlanmış.Seslendirmeyi de Selçuk Yöntem yapıyor.Bu şiiri daha öncesinden de biliyordum.Selçuk Yöntem’in okuyuşuna hayran kaldım.”ilk bu şiiri ezberlemeliyim”dedim kendi kendime ve başladım.Siz ilk hangi şiiri ezberlemiştiniz?Hatırlıyor musunuz?Ya da şimdi ezberlemek istesiniz hangi şiiri ezberlemek isterdiniz?

Foto kaynak :http://www.sitebuilderreport.com/stock-up

Blog    linki:yasamdanyazilar.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder