Powered By Blogger

15 Ocak 2015 Perşembe

Kitap kokusu...

     Kitap okumayı çok sevmesem de yine de kitaplara karşı bir hissiyatım var.Mesela kitap kokusu.En sevdiğim kokulardan biridir.Bir kitabı okumaya başlamadan önce kitabı açarım ve koklarım.Ve her zamanki gibi mis gibi kitap kokusunu içime çekerim.Tüm kitapseverlerin ortak özelliklerinden birisidir bu koklama işi.Gerçi bu durum bende yeni başlamadı taa ilk okuldan beri vardı.

       Bir de kitaplar arasında dolaşmayı severim.Kütüphanede ya da kitapçı da.içim sevinçle dolar.Huzurla dolarım bir anda.Hemen gözlerimi kitaplar arasında gezdiririm.Neler var neler yok diye.Kimisini alır bakarım açarım.Yazım şekline kitabın baskına bakarım.Ve bir önceki paragrafta anlattığım gibi de güzel kitap kokusunu ciğerlerime çekerim.Kitap tutkusu da böyle bir işte.Koklamaktan ne anlıyorsun değil mi?Ama öyle değil işte.
       Tuğla gibi kitaplar olur ya.Bir de onlar çok hoşuma gider.O kitabı yazanı kıskanırım.”Bu kadar bilgiye nasıl sahip olmuş?”diye.Keşke bende böyle olabilseydim.O kadar bilgi dolu olsam ki bu bilgilerle tuğla gibi kitaplar yazsam demişimdir kaç kere.Ama maalesef hiçbir konuda kalın kalın kitaplar yazacak kadar bilgim yok.
      Okuyucuya not:Kitapseverler sizlerinde böyle benim gibi kitap okumayanlara anormal gelecek davranışlarınız var mı?Bu arada illa yorum yapmak durumunda değilsiniz.Sadece beğendim ya da beğenmedim diye yazsanız da olur.Sevgiler,saygılar sunarım.

Foto kaynak : www.sitebuilderreport.com/stock-up


Blog linki:yasamdanyazilar.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder