Powered By Blogger

10 Ocak 2015 Cumartesi

Her zaman çay...

      Ben bir çay sevdalısıyım.Çaydan vazgeçemiyorum.Kahveye bir türlü alışamadım.Anladım ki alışamayacağım da.Özellikle askerdeyken üçü bir arada içmek durumunda kaldım çoğu zaman.Her zaman çay olmuyordu.Sıcak su oluyordu.Mecburen üçü bir arada içmek durumunda kalıyorduk.Onu da zar zor içiyordum.Yarıya kadar içip attığım kahveler çoktur.Kendimi alıştırmak için çok zorladım o aralar.”Çay olmuyor her zaman kahveye alış”dedim kendi kendime yine olmadı.

      Yemek yedikten hemen sonra canım hemen çay ister.”Bir çay olsa da içsek”derim hemen içimden.İşte bu kadar çay tutkunu olmuş bir durumdayım.O yüzden benim hayatımda kahveye geçit olmayacak.”Yaşasın çay”diyerek bir dernek bile kurabilirim.Öyle bir dernek kursam inanın ki üyelerimiz binleri bulur.Çünkü bizim millet çay aşığıdır.Sohbetler çaysız gitmez bizim ülkemizde.

      Tabi buradan yanlış anlaşılmasın kahve içenlere de saygım sonsuz.Sadece ben sevemedim o kadar.Bu anlattıklarımdan sabah akşam çay içtiğim de anlaşılmasın.Yeri gelir kola da içerim.Yeri gelir sıcak çikolataya da,”Hayır”demem.Ama şunu da belirteyim herkes sıcak çikolatayı iyi yapamıyor.Bu da ayrı bir yazı konusu olabilir.Bir gün ona da değiniriz.Şu anda bu yazıyı da çayımı içerek yazıyorum.İşte keyif diye ben buna derim.

foto kaynak:www.serbethane.net

Blog linki:yasamdanyazilar.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder