Powered By Blogger

24 Ocak 2015 Cumartesi

Açlık ve market denklemi...

       Bugün bir kez daha öğrendim ki aç karnına markete girilmezmiş.Hep orda burada duyardım ama insanın başına gelmeyince anlamıyor işte.”Bir musibet bin nasihatten evladır”diye boşuna dememişler.Aç karnına insan almayacağı şeyleri de alıyor.Sanki orda açıp hemen yiyecekmiş gibi.”Ben kendime hakim olurum”derdim hep.Ama büyük konuşmamak gerekiyormuş.Ona da bir atasözümüz var.”Büyük lokma ye ama büyük konuşma”diye.

       Aslında olay daha da kötüye gidebilirdi.Neyse ki market arabasının kontrolü bende değildi.O arabayı benim sürdüğümü hiç hayal edemiyorum.O arabayı tepeleme doldurabilirdim.O potansiyele sahip olduğumu bugün anladım.Bakın öyle bir hayalim de var şimdi.Market arabasını tepeleme doldurmak.Ama onun için baya iyi bir bütçe lazım.O bütçe de şimdilik bizde yok.
       Millet ölmeden önce neler neler söyler yapılması için,benim ise yapılacaklar listemde tepeleme market arabası doldurmak var.Hayat işte.Yaşantıya göre yapılacaklar listesi oluşturtuyor insana.Normalde ben markete girer alacağımı alır çıkarım.Bu sefer yanımda kardeşim olduğu için yavaş yavaş gittik baka baka.Normalde dikkati çekmeyecek sosis bir anda görüş alanıma girdi.Ve saniyeler sonra kendisini market arabasında buldu.Bu ve buna benzer açlıktan ötürü yapılan alışverişler damgasını vurdu market alışverişimize işte.
       Okuyucuya Not:Sizlerin var mı böyle aç açına yapılan alışveriş çılgınlıklarınız?


Blog linki:yasamdanyazilar.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder