Powered By Blogger

25 Aralık 2014 Perşembe

Russell Crowe neden itici bir tip?

        Russell Crowe bana güven vermiyor.Hani çok kurnaz insanlar vardır.Yüzlerinden hemen belli ederler kendilerini.Yurdum insanı onlara,”Anasının gözü”der.İşte öyle bir enerji yayıyor etrafa.Sanki Cem Yılmaz ile Yılmaz Erdoğan’ı kullanmış gibi bir hali var.Son Umut filminin, Avrupa afişlerinde sadece kendisinin resminin olmasını nasıl açıklayabiliriz bundan başka.Yani taşlar yerlerine oturuyor bu şekilde düşündüğümüzde.

                                          Foto kaynak:www.ntvmsnbc.com

        Sonra çok büyük burun bir hali var.Dünyayı ben yarattım havasında.Sanki bizimkileri çok küçük görüyor.Bizimkilere olan davranışları pek hoşuma gitmiyor yani.Bana zorlama davranıyor gibi geliyor.Tabi sonuçta adamın içini bilemem.Tanışıp görüşmedik de.Sadece ekrandan bana yansıyanları yazmak istedim.Katılırsınız katılmazsınız o ayrı.Eğer sizde de böyle bir algı olmuşsa paylaşın.Size hangi davranışları itici geliyor mesela?
        Film 26 Aralıkta vizyona giriyormuş.İzleyici notunu verecektir sonuçta.Tabi burada şu yanlışa düşmemek lazım.Adamdan hoşlanmamış olabilirim.Ama filmi izlerken önyargılı olmayacağım.Adamın kişiliğiyle ilgili düşüncem farklıdır,ortaya koyduğu ürünle ilgili düşüncem de farklı olacaktır.Kişiliğinden ayrı olarak salt film iyi olmuş mu,olmamış mı üzerinden değerlendirmek hakkaniyetli olandır diye düşünüyorum.


Blog linki:yasamdanyazilar.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder