Powered By Blogger

29 Aralık 2014 Pazartesi

Kış ayının güzellikleri...

       Kış ayı sizin için ne ifade ediyor?Benim için gürül gürül yanan bir soba ve üzerindeki kaynayan çaydanlıktır.Dışarıda kar alabildiğine yağarken ben sobamın yanında ısınırım.Bir de kaynayan çaydanlığın sesi gelir ya.Bu ayrı bir zevktir.Çayınızı koyar ve demlersiniz.Çayı koyarken sakarlık yapıp bir de çayı sobanın üzerine dökerseniz,odanın içini mis gibi çay kokusu sarar.
      Foto kaynak :www.renkliweb.com

      Bir de o sıcak odanın içinden dışarıda yağan karı izlemek yok mudur?Huzur demektir benim için.Hatta mutluluğun resmidir diyebilirim.Aslında hayatımızda mutluluğun resmi olan o kadar çok anımız vardır ki.Ben,benim hayatımdaki mutluluk tablosundan birini anlatıyorum size.Kar lapa lapa yağar ya.Karı lapa lapa yağarken izlemek bir ferahlık verir bana.Sanki bir tabloya bakarmış gibi izlerim o karı.

       Bir de karda yürümek çok güzeldir.Giyinirsin sıkı sıkı.Ayağına geçirirsin botlarını.Ve çıkarsın o beyazlığa.Yürürken her adımında bir de o kara has ses çıkar ya.İnsanın hayatı boyunca duymak istediği seslerden biridir.Her adımdan sonra da botlarınızın izi çıkar kara.Bunlar karda yürümenin ritüelleridir.Kışı yaşamak güzel.Yazı yaşamak güzel.Bu güzellikleri tadabilmek,bu güzelliklerin farkında olmak ise en güzeli.

Blog linki:yasamdanyazilar.blogspot.com

Kış ayının güzellikleri...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder