Powered By Blogger

22 Aralık 2014 Pazartesi

Attığımız gaz bombasından bile mizah çıkıyor...

          Boşuna dememişler,”Böylesi ancak Türkiye’de olur”diye.Her gün bize özel bir haberle karşı karşıya kalıyoruz.Dünün bomba haberi gaz bombası ile ilgiliydi.Gösteride kullanılan gaz bombalarının son kullanma tarihleri geçmiş.Hem de altı ay.Göstericiler gaz bombasından değil,son kullanma tarihinin geçmesi nedeniyle hastaneye kaldırılmışlar.Ya şimdi bu durum başka hangi ülkede olur?Abi biz nasıl bir milletiz ben çözemedim.
         Ülkemiz gerçekten gariplikler ülkesi.Elini sallasan bir garipliğe çarpıyorsun.Ama biz alışmışız artık bu duruma.Kanıksamışız.Normalde dünyada olay olur bu tip haberler.Ama bizim kılımızı bile kıpırdatmıyor.Bu arada gaz bombalarının da bir son kullanma tarihleri olduğunu yeni öğreniyorum.Bombanın da son kullanma tarihi mi olurmuş be abi.Ama varmış işte.Gaz bombalarını kullanan polisler bundan haberdar mıdır gerçekten merak ediyorum.

        Abi biz bu gariplikleri nasıl yapıyoruz,nasıl başarıyoruz hayret ediyorum.Vurdumduymazlık mı yoksa başka bir şey mi?Bilen varsa beri gelsin.Bu yazıyı okuyanlardan,bu soruya cevabı olanlar varsa muhakkak bekliyorum cevapları.Abi sırf bu haberden bile bir film konusu çıkabilir.

Blog linki:yasamdanyazilar.blogspot.com
Attığımız gaz bombasından bile mizah çıkıyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder