Powered By Blogger

19 Eylül 2014 Cuma

Boyun ağrım

      Sağlık ocağından aldığım ilaçlarla boyun ağrım geçmedi...Mecburen hastaneye gitmek zorunda kaldım..."Boyun ağrısına hangi doktor bakar?"diye ona buna sorduk..."Fizik tedavi"dediler...

      Sabah erkenden kalktık gittik hastaneye...1 saat falan bekledikten sonra sıra bana geldi...Anlattım derdimi..."Boynum bir haftadan beri ağrıyor...Sağlık ocağına gittim...Verdiği ilaçlar fayda etmedi...Son bir kaç gündür kalçam da ağrımaya başladı...Geceleri boyun ağrısından yatamıyorum...Uyku düzenim de bozuldu...Sağlık ocağından mr çekilmesi gerekir dediler"dedim...Sağlık ocağının verdiği ilaçları da gösterdim...

boyun ağrısı
foto kaynak: unsplash.com

      İğne yazdı...Tam 7 tane...2 tane de jel verdi...Her gün bir tane iğne...Günde üç sefer de jellerden süreceğim...Ayrıca mr da verdi...Mr için sırayı cumartesi gününe aldık...İnternet de okumuştum...Mrda ne varsa çıkıyormuş...Boyun fıtığı mı yoksa boyun düzleşmesi mi?..Bir arkadaşım da,"Mrda bir şey belli olmuyor...Röntgende çıkıyor ne varsa...Benim annemde de aynısı oldu...Mrda fıtık çıkmadı...Röntgende çıktı demez mi!..Mrda bir şey çıkmazsa...Doktordan bir de röntgen çekilmesi için rica edeceğim artık...İçimin rahatlaması için...Bu arada yastığımı da değiştirdim...

       İki gün oldu iğne yemeye başlayalı...Ağrılarım eski şiddetinde olmasa da yine de var...Sabırla ilaçlarımı kullanmaya devam edeceğim...Zaten doktorun yanındaki hemşire de öyle söyledi..."Mrı çektirdikten hemen sonra koştura koştura gelme...İlaçlar bitsin...Mrla beraber öyle gel...İlaçların faydası oluyor mu bakacağız"dedi.

4 yorum:

  1. Allah kulunu hastalıklarla da sınar. Umarım bu imtihanını başarıyla atlatmışsındır...

    YanıtlaSil
  2. Sınavlarımızın gittikçe zorlaştığı bu dönemde ben "herkes çektiğini bilir" diyorum. Boyun ağrısı çok zordur. Boyun başı taşıyor zira. Geçmiş olsun Cem. Dilerim nedeni belli olur.

    YanıtlaSil